راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

آنقدر زمین خورده ام که بدانم
برای برخاستن
نه دستی از برون ...
که همتی از درون !
لازم است

حالا اما...
نمی خواهم برخیزم

در سیاهی این شب بی ماه
می خواهم اندکی بیاسایم

فردا
فردا
برمی خیزم
وقتی که فهمیده باشم چرا
زمین خورده ام...
 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
reyhan سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 http://www.nemojoon.blogfa.com

salam
bedoon shak aali
jedan lezat bordam

sheida دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:25

زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان
دکترعلی شریعتی
خیلی بااین مطلب موافق نیستم
اومدیم ونشستی و هیچوقت نفهمیدی چرازمین خوریدی
اومدیم و فردایی درکار نبود
گاهی هم درخلال بلندشدنه که می فهمی حکمت بعضی چیزهارو!

دخترک سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:32 http://raz0041.blogfa.com

حلول ماه عید و شادی مسلمین است

پایان ماه روزه، برای صائمین است

نشاط و افتخار و شادی و سربلندی

از محک الهی برای مؤمنین است . .

سونیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:08

من ندانستم تو برای کسی که هرگز اورا ندیده ای اینقدر دلتنگی.

ای کاش اشاره ای می نمودی، ولی دنیای من و تو باهم فاصله ها داشت.فاصله ای به دوری کهکشان.


ای کاش زودتر ...........................
ولی بدان که بسیار برایت ارزش قائل بودم.

ریحان جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 http://www.nemojoon.com

سلام
بازم سلام
از خوندن نوشته هات لذت میبرم

محمد دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:20

سلام
وبلاگ ...
وبلاگ زیاد داشتم
خیلی وقته نمینویسم
از وبلاگت ..... نمیدونم
شاید حق با شما باشه
ولی من کلا دیگه نوشتن رو دوست ندارم
نوشتن های تهی و خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد