راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

اینم چندتا از دوبیتی های عاشقانه تقدیم به ......

جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم

این متاعی است که هر بی سروپایی دارد

هر چه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم

سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن

 

جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم

این متاعی است که هر بی سروپایی دارد

هر چه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم

سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن

مرا نکشت این غم که رفته ام ازیاد

غم فراغ تو آخر مرا دهد بر باد

گر جوابم را نمیگویی ، جوابم کن به قهر

گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است

مرا نکشت این غم که رفته ام ازیاد

غم فراغ تو آخر مرا دهد بر باد

گر جوابم را نمیگویی ، جوابم کن به قهر

گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است

نظرات 4 + ارسال نظر
سودا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:36 http://www.sevda200006.blogfa.com

بین دوراهی موندم تو کوچه های غربت
انگار که نا نداره پاهام برای حرکت
می نویسم رو دیوار از درد این غریبی
از اون روزای رفته، روزای ناشکیبی
از بوی خوب گلها تو باغچه محبت
از زخم کهنه دل تو روزگار غربت
از سرزمین غمها نامه برات نوشتم
تا که تو هم بدونی چی شده سرنوشتم
امیدوارم موفق باشی خوشحال میشم یه سری ام به کلبه خرابه من بزنی [گل]

محدثه جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:33 http://mobil4persian.mihanblog.com

سلام.
وبلاگ خوبی داری.
لطفاً آدرس وبلاگ منو هم با عنوان *** ترفند *** آموزش *** توی لینکدونی ات بذار.
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم http://mobil4persian.mihanblog.com

اصغر سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:49

ُسلام
شعر قشنگی بود
ولی فراق درسته نه فراغ

حیدر ولیپور چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:21

جان چه باشد که نثار قدم دوست کنم
این متاعی است که هر بی سروپایی دارد
هزاران جان گرامی فدای یه نگاهت مولا
من بی چیز،شود آیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد