راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

مــــیـدانــــــی ؟


همه را امـــتــحــــان کــــــــــــــرده ام !


قرص خــــواب و مـسکن


روانـشـنــــاس


خــــنـــده هـای زورکــــی . . .


هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن


ســــیـگــــــــــــــار و مــشــروبـــــــــــ . . .


دوســتـــــــــــان جـــــدیــد . . .


دل من این حـــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !


تو را مـیـخـــــــــــواهـد . . .


بـــــــرگــــــرد

از همین تریبون میخوام از کسانی که به خانم ها گواهینامه رانندگی اعطا میکنند تشکر کنم چون موجبات خنده و تفریحات سالم ما رو فراهم میکنندD:

آنان که دوست پسر ندارند
آنان که دوست دختر ندارند

آنان که شوهر ندارند
آنان که زن ندارند
آنان که اصلا هیچی ندارند
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
خوشبختانه یه آرامشی دارند
که تمام اونایی که همهء اینا رو دارند
عمرا بتونن داشته باشن . . .

شعر ،

ردیف وقافیه نمی خواهد !

بوی آغوش تو ،

هر دیوانه ای را

شاعر می کند….!!!!

از تــــو چه پنهان ،

گاهی آنقدر خواستنی می شوی

که شروع می کنم

به شمارش تــک تــک ثانیه ها

برای یک بار دیگر رسیدن ،

به تـــــــــــو …

درد مـــن،

چشمانـــی بـــود کـــه

بـــه مـــن " اشـــک " هدیـــه میـــداد

و بـــه دیگـــران " چشمـــک " ..........!

وقتی به خانه برگشتی

لبخندت را

کنار گلدان

پشت پنجره بگذار

باران دل‌تنگ نگاه توست

امشب تو باران من باش و بر من ببار

اگه دیدے طرف مقابلت بآهآت رآه نمیآد ؛

شڪ نڪن خسته است . . .

چوטּ دآره بآ یڪے دیگه چهآر نعل مـے تآزه...!

عشق، چیز عجیبی نیست
همین است که
تو دلت بگیرد
و من ؛
نفسم ... !