راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

بهونه قشنگ من

شعر از مریم حیدرزاده:

 

 

 

 

·          سلام بهونه قشنگ من برای زندگی

 

·          آره بازم منم همون دیوونه همیشگی

 

·          فدای مهربونیات چه میکنی با سر نوشت

 

·          دلم واست تنگ شده بوداین نامه رو واست نوشت

 

·          حال منو اگه به خوای رنگ گلهای قالیه

 

·          جای نگاهت بدجوری تو صحن چشمام خالیه

 

·          ابرا همه پیش منن اینجا هوا پر از غمه

 

·          از غصه هام هر چی بگم جون خودت  بازم کمه

 

·          دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون

 

·          فریاد زدم یا تو بیا یا منو پیشت برسون

 

·          فدای تو نمی دونی بی تو چه دردی کشیدم

 

·          حقیقت رو واست بگم به آخر خط رسیدم

 

·          رفتی و من تنها شدم با غصه های زندگی

 

·          قسمت تو سفر شد و قسمت من آوارگی

 

·          نمی دونی چقدر دلم تنگه برای دیدنت

 

·          برای مهربونیات نوازشات بوسیدنت

 

·          بخاطرت مونده یکی همیشه چشم به راحته

 

·          یه قلب تنها وکبود هلاک یه نگاهته

تکیه گاه

: تکیه گاه از امید

 

شعر از مسعود امینی

 

 

 

سرتو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

 

بزار تا آروم دل بیتابت بگیره

 

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

 

حتی من از شنیدنش گریم می گیره

 

گریم می گیره

 

بزار رو سینم سرتو چشمای خیس وترتو

 

بزار تا سیر نگات کنم بو بکشم پیرهنتو

 

بغل کنو بچسب بهم بکش دوباره دست بهم

 

جز تو کسی رو ندارم نزدیک تر از نفس بهم

 

سرتو بزار رو شونه هام خوابت بگیره

 

بزار تا آروم دل بیتابت بگیره

 

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

 

حتی من از شنیدنش گریم می گیره

 

وقتی چشات خوابش می یاد آدم غماش یادش می یاد

 

یه حالتی تو چشماته که عشق خودش باهاش می یاد

 

وقتی چشات خوابش می یاد آدم غماش یادش می یاد

 

یه حالتی تو چشماته که عشق خودش باهاش می یاد

 

                                    سرتو بزار رو شونه هام خوابت بگیره                                                                                                    

 

بزار تا آروم دل بیتابت بگیره

 

بهم نگو از ما گذشته دیگه دیره

 

حتی من از شنیدنش گریم می گیره