راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

حمایت از دوست عزیزم استاد باقری

سلام به تمام دوستای گلم به همه عزیزانی که با بازدید خود ما را شرمسار خود می نمایند.

دوستان عزیز یکی از دوستان خوب من جدیدن وبلاگی را طراحی و در دنیای Net قرار داده اند

خواهشمند هستم که از وبلاگ او نیز بازدید نمائید وبلاگ او شامل اطلاعاتی در زمینه صنایع

دستی استان گیلان و سمنان می باشد.

http://www.handycraft-bagheri.blogsky.com/

 

بمان بهار من

آری دوباره بهار آمد

 

بهار آمد تا درختان جان سبز خویش را از او باز گیرند

 

تو هم آمدی روح سبز در من دمیدی

 

که با آمدنت تنم را جان بخشیدی

 

آسمان دلم را آبی کردی و به من نشاطی دیگر دادی

 

                                                               بهار من

 

این را بدان بهار می آید و می رود ولی اگر تو بمانی

 

                                مرا نشاطی هست همیشه بهاری

 

                                                پس بمان بهار من

 

                                                                             بمان ...