راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

مهدی جان بیا

 

بیا که بی رخ تو طاقتی ندارم من

به غیر دیدن تو حاجتی ندارم من

گل همیشه بهارم تو هستی و بی‌تو

به سیر باغ چمن رغبتی ندارم من

به غیر نقش ولای تو از ازل ای دوست

به لوح سینه خود زینتی ندارم من

گذشت عمر من چشم من بر راه

بیا امید دلم، فرصتی ندارم من

به جان فاطمه (س) هرگز مران مرا زین در

که غیر تو به کسی الفتی ندارم من

مرا به رسم غلامی قبول کن مولا

اگر که رو سیه‌ام قیمتی ندارم من

نظرات 3 + ارسال نظر
خیراله سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:21 http://s313.blogfa.com/

زمین لبریز از موج نگاهت می شود روزی
به اذن حق ،زمانه در پناهت می شود روزی
بساط کینه و ظلم و ستم برچیده خواهد شد
محبت مست از روی چو ماهت می شود روزی
و دلها ضرب در نور خدای مهربان گردند
سحر حاکم به یمن پایگاهت می شود روزی
زمان این تشنه کام روی خورشیدیت یا مولی
اسیر چنبر زلف سیاهت می شود روزی
گریبان چاک خواهد زد به شوق روی تو هر دل
مهیا 313 سپاهت می شود روزی
زموج اشک و آه عاشقانت« منجی موعود»
زمین طوفانی از دریای آهت می شود روزی
و شرق و غرب عالم ، حجت بن العسکری ، آقا
به فرمان تو از امر الهت می شود روزی
به آهنگ همایون ، می سراید قنبر ثانی
دل عالم مقر پایگاهت می شود روزی

شعر از
محمدرضاکوزه گر کالجی
( قنبر ثانی)

منتظرت میمانم سری به ما هم بزن
یا هشت

رویا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:23

شعربسیارزیبیی بود اما خیلی کم امیدوارم بیشترازینا پروپیمون باشه ممنونم ازتون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:33

amandır gəlmə



( məhdi can ! gər edə lər dəvət amandır gəlmə )



( yüz min ildə çəkələr minnət amandır gəlmə ) . . . . .



.



sənə tay minlər imam benzilə iranda gəzir



əli altında neçə övrət amandır gəlmə



nə sözün var deyəsən əhl vilayət deməsin



ki özün çəkməyəsən xiclət amandır gəlmə



etiyad fəqrü fəsad fəhşa alıb baş gediri



sənədə şamil olar zillət amandır gəlmə



atomi mallalara yox kəsri zulfqarın



ağalardan eləmə söhbət amandır gəlmə



yox olub himmətimiz mərhum olub qeyrətimiz



etmişik biz yalana adət amandır gəlmə



mersdesdə gəziri təsqüli dılqır tələbə



muaviyə dəsgahıdır düvəlt amandır gəlmə



çox ınanma sözünə saqqalinə patletinə



ummətin dindən edir nəfrət amandır gəlmə



din o iman qoyulub hərraca topdan satılır



zalimə olmaginan alət amandır gəlmə



dızqırax mallaları şəhvət qudrət qududub



səni də fasıd edər qudrət amandır gəlmə



həmi qarun həmi ferün idi ayat uzam



dini alət eləyib düvlət amandır gəlmə











versə də şimr dəni bir gecə mühlət babava



sənə verməzlə bir an mühlət amandır gəlmə



şiənin qızlarını sünni dobeydə pozürü



dərdə dəyməz pozulan ummət amandır gəlmə



sel kimi nəft pulu din evini etdi xərab



səni də yoldan edər sərvət amandır gəlmə



demə ki mən imamam qumda asallar səni də



vermə qatillərinə fürsət amandır gəlmə



xerivi istəmə dix vurma zərər qurban olum



allah etsin dədəvə rəhmət amandır gəlmə

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد