راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

ترکم نکن

             

کاش هیچ وقت ترکم نکنی

                        چون با تو احساس امنیت می کنم

                                              عشق را احساس می کنم

                                                           معنی زندگی را می فهمم

بخاطر هر کس که دوست داری

                                                           بخاطر خدا

             ترکم نکن

من هیچی نمی خواهم

از خدا

                                           جز

                                                     تو دست گرم

                                                                          خنده ی شاد تو

                                                                                               و چشم روشن تو

عزیزم برای همیشه

                  دوست دارم.                                                                

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
roxana سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 13:35

matnhaye kheyli khoobi bood vali web logwt kheyli khaliye behtaresh kon mi kham barat ye matn bedam :پنداشتی که چون ز تو بگستستم دیکر مرا خیال تو در سر نیست اما چه گویمت که جز این آتش بر جان من شراره ی دیگری نیست...omid varam ke khoshet oomade bashe .felan bye ta hi

سارا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 14:42 http://saghi-s

سلام
وبلاگ قشنگی داری ولی امید وارم از این بهتر از بشه
ای کاش
ای کاش از عاشقی بوی ببرد
دل را به شکار چشم آهو ببرد
خسته شدم از خودم خریداری کو؟
تا قلب مرا به شرط چاقو ببرد
موفق باشی عزیزم دوست دارم خیلی زیاد
بابای

پویا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 19:16 http://pesareshikamo.tk

سلام خوبی ؟
خیلی قشنگ بود با اجازه من تو وبلاگم ازش استفاده میکنم
قربانت
به منم سر بزن اگه دوست داشتی اپدیت هستم
تا بعد خدانگهدار

مسیح جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 17:44 http://www.pegah-goli.mihanblog.com

سلام
باز هم خاموشی و محو تماشای سکوت........
ای ماه پیر
در گوش شب
بانگ فریاد مرا نشنیده ای ؟
ممنون که به وبلاگ ما سر زدی اگه قابل دونستی
بازم ما رو شرمنده کن .
با احترام فراوان
مسیح

مینا(یاسهای سپید عشق) سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 22:03 http://yashayesepideeshgh.persianblog.com

سلام احسان بی وفا خوبی کجایی احوالی از من نمیگیری دلم واسه اینجا تنگ شده بود متن زیبایی بود اگه خواستی بیا پیشم خوشحال میشم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 22:13

عزیزم خودتی

متین جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:57

سلام عزیزم خوبی؟واقعا وبلاگ قشنگی داری.امیدوارم همیشه موفق باشی...دوستار شما متین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد